Značka Kurgo - bezpečné cestovanie so psom

Značka Kurgo - bezpečné cestovanie so psom

Obsah

Kurgo je outdoorová značka vybavenia pre psov. Sídli v Amerike, v štáte Massachusetts a bola založená v roku 2003. Založili ju bratia Kitter a Gordie Spater. Obaja vyrastali v okolí Vermontu, kde už odmalička skúmali okolité lesy spolu s ich rodinnými psami.  Láska k psom a prírode ich motivovala k zrodu značky Kurgo, no hlavnou inšpiráciou bol Kitterov pes Zelda. Zelda mala nebezpečný zvyk preskakovať počas jazdy autom zo zadného sedadla na predné.

ezgif-1-2a30e96883.jpg

Kitter tak neraz len o vlások zabránil nehode. Preto sa rozhodol, že vytvorí prvý prototyp bezpečnostného pásu pre psa. Chcel docieliť, aby pes nemusel byť v klietke, ale voľne na sedadle, no zároveň pripútaný na mieste. Bezpečnostný pás sa stal odrazovým produktom novo vzniknutej značky. Funguje na podobnom princípe ako bežný pás pre človeka.

Pripína sa na postroj psíka a jeho druhý koniec sa uchytí o pás v aute. Psa vôbec neobmedzuje a ponúka mu dostatok miesta na sedenie alebo ležanie. Zároveň ho však chráni v prípade nehody či prudkého zabrzdenia. V roku 2008 sa Kurgo spojilo s Toyotou, aby spoločne propagovali dôležitosť bezpečného cestovania so psami.

ezgif-1-a39e4df5f4.jpg

V roku 2020 bol ich postroj Tru-Fit smart harness quick release zvolený za najlepší postroj pre psov podľa NyTimes.

Outdoorové vybavenie Kurgo

Kurgo svoje produkty postupne rozšírilo aj na postroje, vodítka a obojky, batohy pre psov, poťahy do auta a rôzne outdoorové doplnky pre psov. Produkty Kurgo charakterizujú 3 vlastnosti: 

  • Jednoduché použitie – sú praktické a pohodlné.
  • Odolnosť – značka ručí doživotnou zárukou.
  • Bezpečnosť – podliehajú najvyšším štandardom testovania.  Postroje, obojky a vodítka sú dokonca odolné aj voči poškrabaniu a vode. Sú vhodné na cestovanie a turistiku so psom, ale aj tréning a hranie sa.  Vízia značky Kurgo Podľa slov zakladateľov značky sa dajú produkty Kurgo zhrnúť do jedného slova: „Choď!“.

ezgif-1-b2e1a704ac.jpg

Toto slovo v sebe ukrýva myšlienku značky a to je napredovanie a spoľahnutie sa na produkt. Usilujú sa, aby bolo dobrodružstvo so psom stále jednoduchšie a bezpečnejšie. Pri výrobe svojich produktov tiež dbajú na ochranu životného prostredia. Používajú recyklované a recyklovateľné materiály.